روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

پاسخ حجة الاسلام محمدجواد مهاجری

پست 2206 : به قلم حجة الاسلام محمدجواد مهاجری دارابی 1 : دامنه : به نام خدا. متن زیر پاسخ جناب حجة الاسلام والمسلمین شیخ محمدجواد مهاجری دارابی ست به پست 2205 دامنه اینجا. ضمن سلام و سپاس، ارائه می شود:

«سلام علیکم با احترام و آرزوی توفیق، پس از آن که از طریق تلگرام فهمیدم که برادر بزرگوار جناب آقای طالبی مطلبی را به عنوان معرفی بنده منتشر کردند به این وبلاگ از طریق لینک ارسالی مراجعه کردم. تا سطر چهارم مورد قبول این جانب است اما بقیه مطالب به نظرم در باره بنده نیست و من از آنها بی خبرم. در معرفی روحانیون دارابکلا بهتر بود که ترتیب سن رعایت می شد و پیشکسوت ها در اولویت قرار می گرفتند. از تعاریف شما یاد فیلم لیلی با من است افتادم هرچه بگویم که اینها که شما فرمودید من نیستم شما فکر خواهید کرد که از شکسته نفسی است. اما اگر این مطلب حذف شود بنده راحت تر خواهم بود. ممنون»

پاسخ دامنه : به نام خدا. معتقدم روحانیت صرفا" تعلّق به خودش ندارد، بلکه برای دین و  جامعه است، از این رو آنچه در معرفی کوتاه شما آورده ام، کمترین ارزشهای وجودی تان است. در پای منبرهای روشنگرانه و بسیار شُسته و رُفته ی شما بارها نشسته ام و بهره ها برده ام. من به مرور و به گونه ای متناوب و زمانبندی شده، در حال معرفی همه ی روحانیون دارابکلا هستم. بگذارید جوانان با شماها بزرگواران آشنا شوند. بله؛ من در تهیه ی این پست از داشته های ذهنی و اطلاعات شخصی خودم در باره ی شما و سایر بزرگواران بهره می گیرم و حتی بسیار دوست می دارم و درصدد هستم با تک تک روحانیون دارابکلائی مصاحبه کنم و زندگی و شرح حال و آثار و آراء آنان را به دقت بنویسم. و این پست 2206 من کمترین وظیفه ی دامنه در حق شما بود. به همه ی روحانیون محلم درود می فرستم و بر درگذشتگان رحمت و مغفرت می طلبم. از لطفت ممنونم جناب آشیخ جواد. (منبع: دامنه داراب کلا. اینجا)