روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

پیام سیدمحمد شفیعی از مشهد مقدس به دامنه

پست 2435 : به قلم حجة الاسلام سیدمحمد شفیعی دارابی 1 : «بسم الله الرحمن الرحیم. سلام. خیلی خیلی متشکرم، شما محبت فرمودید، در پست 2431 اینجا . به نظرم عیدی امروز بنده آشنایی با شما و تفکرات شما بود. ولی به علی بن موسی الرضا علیه السلام اصلا" راضی نیستم این قدر از بنده تعریف بفرمایید، این جانب افتخار می کنم که اهل دارابکلای علما پرور هستم. بنده خاک پای همه هم محلی های عزیز هستم و به هر مرحله علمی برسم با افتخار عرض میکنم که دارابکلایی هستم.

سلام صمیمانه ام بابت محبت های دوستان دامنه ای دارابکلایی های عزیز. متشکرم. نایب الزیاره همه دوستان و محلی های عزیز در جوار مضجع شریف آقا علی بن موسی الرضا هستم

پاسخ دامنه : به نام خدا. سلام من هم به شما جناب حجة الاسلام آقا سیدمحمد شفیعی دارابی که اُنس و دوستی مان از سال های قبل آن هم در درون تکیه ی دارابکلا پرورش یافته است. و خودت نیک می دانی من شما را فردی باسواد و بااخلاق و دارای حالات معنوی و در زیّ طلبگی می دانستم و می دانم. و این پست 2431 اینجا کمترین کاری بود در حقّ شایستگانی چون شما و معرفی کوتاه و گویا برای شناخت نسل جوان. حتی برای شناخت همه ی هم لباسان بزرگوارتان از شما و نسبت به سایر روحانیان.

خرسندم در جوار مَضجع شریف امام رئوف رضا _علیه السّلام_ به یاد دامنه و دامنه خوانان و به تعبیر قشنگ شما «دوستان دامنه ای دارابکلایی های عزیز» بودید و هستید. بارها به دامنه گفتی همیشه وبلاگ دامنه را می خوانید و نیز بارها بر این کار فکری و فرهنگی دامنه تحسین و تشویق روا داشتید. ممنونم از شما که متنی را از مشهد مقدس با نهایت ادب و انصاف و تقوا هم به تلگرامم و هم به بخش کامنت دامنه ارسال نمودید. (منبع: دامنه داراب کلا. اینجا)

مشهد مقدس. 1395. جناب حجة الاسلام آقا سیدمحمد شفیعی دارابی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد