روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

متن حجة الاسلام سیدمحمد شفیعی از مشهد

به قلم حجة الاسلام سیدمحمد شفیعی دارابی 5 : «بسم الله الرحمن الرحیم. سلام آقای طالبی عزیز. متنی برای دامنۀ عزیز. گفتی در دست هایم مثنوی بی آلایش پاکت را احساس کنم، گفتی سرشار از مهر برخیزم و از ژرفای محبت گرم تو در این فصل گرما که مقارن شد با ماه خدا بهار قرآن، گلی از گلستان عشق و محبت و وطن پرستی برایت گلی بچینم. کلام در دامنه چقدر پُر صلابت است و کانون محبتت چقدر گرم است.



دامنۀ عزیز. چقدر زیبا دارابکلا را به تصویر می کشی . تصویر هایی که محبت را معنا و تفسیر می کند. هر کسی که در دامنه قدم می گذارد انگار گرمای تابستان را تبدیل به گرمای محبت انگیز دل می کند. چقدر زیبا در دامنه با سلایق گوناگون با تفکّراتی زیبا با کلامی آمیخته با علم و ایمان، عشق و احساس ، ادب و احترام با هم به بحث می پردازند و گعده علمی و محلی، برپا می کنند. 


دامنۀ عزیز:


ای تجدید کننده ی خاطره های محل. 


ای تجدید کننده ی یاد علمای محل. 


نفس گرمت همچنان مثل تابستان گرم، پرُ صلابت و پُر تبش برای محل محفوظ باشد تا همیشه فرهنگ دارابکلا را در همه عرصه ها گرم نگه داشته باشید.»


پاسخ دامنه : به نام خدا. سلام می کنم از اعماق دلم به شما دوست فرهیخته و باوقار و بسیار پُرمطالعه ام جناب حجة الاسلام آقا سیدمحمد شفیعی دارابی. همین که از 1500 کیلومتری مشهد به قم، سخنی محبت آمیز و تشویق گرانه راونه می کنی برای هفت جد من بس است. آن شما طلبه ی جوینده و پوینده که به وضوح ازت آگاهم چقدر و چگونه متعالی می اندیشی. شما وبلاگ های ایران را بگرد، ببین کجا این همه بحث آن هم بِروز و آزاد در آن بُروز دارد!؟ دامنه مفتخر است چنین فضایی را خلق کرده و چنب و جوش های فکری پدید گشته است. از قلب مهربانت می طلبم در گوشه گوشه های حرم وسیع و اقیانوس بیکران امام رضا _علیه السّلام_ دامنه و دامنه خوانان شریف را دعا کنید. التماس دعا. ان شاء الله بزودی مشهد نصیبم شود و در دارالزّهد و دارالرحمۀ زاویه گیرم و دلم را جلائی دهم. (دامنه دارابکلا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد