روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

تشکر حجت الاسلام علی ربانی از دامنه

پست 1341 به قلم حجت الاسلام شیخ علی ربانی : " هوالعزیز. ادب اقتضا می کند از برادر صدیق و بزرگوارم آقای طالبی عزیز تشکر کنم. و باید اعتراف کنم نسبت به لطفی که دارند لایقش نیستم. ولی سعی وافرم این است که بنده خدا باشم و غایت آرزویم این است که مصداق آن جمله خواجه عبدالله انصاری، که در مناجات نامه اش می فرماید:

خدایا اگر در تمام عمرم یکبار مرا صدا بزنی ای بنده من, تا عرش روَد خنده من

در پایان دعای خیر برای برادر بزرگوارم دارم و از خداوند بزرگ تمنا دارم که به برادر بزرگوارمان در راه نشر ارزش های متعالی انقلاب اسلامی یاری نماید. والسلام."

پاسخ دامنه : سلام دامنه هم بر شما جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای شیخ علی  ربانی بزرگوار، فاضل ارجمند و بااخلاق. این وظیفه ام بود که جناب عالی را که الحمدلله دارای شایستگی علمی و اخلاقی و مذهبی هستی و در کسوت شریف روحانیت، در دامنه برای خوانندگان پُرشمار و شائق معرفی کنم. کمترین کار در حق شما بود که دوستی دانشمند و روحانی سلیم النفس هستی برای هم من و هم جامعه ی متدین دارابکلا و خیل بی شمار دینداران و شیفتگان روحانیت ساده زیست و مردم دوست. بهقول سید علی اصغر شفیعی دارابی در زیر همین پست 13355 که روز جمعه عید غدیر در معرفی شما نوشتم یعنی اینجا ؛ در باره ی شما چنین آگاهانه و با اشتیاق نظر گذاشت  و چنین نگاشت:

«جناب حجت الاسلام شیخ علی ربانی ازبرجستگان اخلاق است. روحانی مردمی و دوست داشتنی که در رویکردهای اچتماعی اش برای لایه های شخصیتی من تاثیر گذار است . استقلال اندیشه خویش را به هیچ قیمتی نمی فروشند و زندگیش برمبنای پاکی استوار است . ضمن اینکه خوش تیپ هم هستند. مردم همه ایشان را مانند روحانیون دیارم دوست دارند. حضورش موجب خرسند ی من می شود. گرامش می دارم و بهترین ها را برایش آرزو دارم.». (منبع: دامنۀ دارابکلا. اینجا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد