روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

حجة الاسلام علی اکبر دارابکلایی (قسمت دوم)

پست 330 : به نام خدا. قسمت دوم : دوشنبه 10 شهریور 1393 جناب حجة الاسلام آقای علی اکبر دارابکلایی متن زندگی نامه ی خویش را از طریق کامنت به دامنه ارسال داشته است. متاسفانه چون همه متن خود را با حجم بالا در یک کامنت فرستاده، بخش زیادی از آن به دامنه واصل نشده است. از همینجا از جناب ایشان متمنّی ام هر 1024 حرف را در یک کامنت قرار داده، و در چند کامنت بفرستد تا همه را منعکس سازم. از ایشان بابت اهتمام به این امر و اجابت به درخواست دامنه سپاسگذارم. اگر عکسهایی هم از خود ارسال کنند مزید امتنان خواهد بود. از اینجا به بعد نوشته ی ارسال داشته شده از سوی ایشان است : " با سلام زندگینامه کامل استاد علی اکبر داراب کلائی خدمت شما ارسال می شود با تشکر زندگینامه حضرت حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر داراب کلائی.

الف : دوران کودکی تا جوانی : استاد علی اکبر داراب کلائی در 20 مهر 1350 در یک خانواده مذهبی و اصیل مذهبی در داراب کلاء ساری استان مازندران چشم به جهان گشود و پدر ایشان فردی کشاورز و مومن و از شیفتگان اهل بیت و از خاندان اصیل و معروف داراب کلاء است. جد پدری ایشان معروف به کربلایی ملا ولی از افراد با سواد مکتبی داراب کلاء بود که در مسیر بازگشت از سفر کربلای معلا از دنیا رفت و در صحن حرم عبدالعظیم حسنی (ع) دفن شده اند و از طرف اجداد مادری از سادات بزرگ و معروف مازندران به نام سید آقا یوسفی در سیکا هزار جریب نکاء می باشند و از ویژگی های بارز دوران کودکی و نوجوانی و جوانی ایشان شرکت در مراسم مذهبی ، مسجد، و مجالس عزاداری اهل بیت (ع) می باشد و نیز شرکت درنماز جماعت اول وقت حضور ی فعال داشته اند.

ب : دوران دفاع مقدس : در سن 15 سالگی آغاز دوره بلوغ شرعی در سال 65 کاروان اعزامی به جبهه استان مازندران به پادگان آموزشی گهر باران ساری اعزام و سپس به همراه سایر عزیزان و دوستان به منطقه کردستان. " بقیه مطلب واصل نشد... منتظرم ارسال شود به دامنه. (منبع: دامنۀ دارابکلا: اینجا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد