روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

شیخ محمود رمضانی به روایت مهندس محمد عبدی

پست 2401 : به قلم مهندس محمد عبدی 30 : «سلام و درود بر شما کبلاقا ابراهیم طالبی دارابی و دیگر دامنه خوانان عزیز. از معرفی خوب جناب حجت الاسلام آقا شیخ محمود رمضانی عزیز، بسی مشعوف و خرسند شدم. او از جمله کسانی است که خیلی می شناسم و ارادت قلبی دارم . ایشان انسانی وارسته ،بسیار حق طلب و حقگو و از بیان حقیقت دریغ ندارد و در این زمینه شهرت دارد.

آقا شیخ محمود از جمله روحانیون بسیار موّدب، خوش اخلاق و خوش برخورد و خنده روی دارابکلاست که آدم از معاشرت با او حظّ معنوی و وجودی می برَد. و البته سخنوری و سخنرانی دلچسبی دارد و مسلط بر موضوعات مطروحه هست. و به قول عامیانه ازین شاخه به آن شاخه نمی پَرد؛ بلکه مباحث را روان بیان می دارد و از حافظه خوبی برخوردار است .

در هر حال، بنده همیشه مفتخر به دوستی و مصاحبت با ایشان بوده و هستم . البته برادر ایشان حجت الاسلام آقا شیخ باقر هم همین طور در حد شناخت و سلام علیک از نزدیک ارادت دارم و بارها در مجالس و محافل خدمت ایشان رسیدم. موفقیت روزافزون ایشان و دیگر حق طلبان حقگو را از خداوند منان مسئلت دارم . موفق باشید.»

پاسخ دامنه : به نام خدا. سلام مهندس محمد. خرسندم از این که از دارابکلایی ها هم  بهتر با برخی از روحانیون بزرگوار دارابکلایی آشنا، مصاحب و همراهی. ممنونم و متن تو موجب مزید اطلاع من و سایر خوانندگان ارجمند دامنه شد. ایشان را چنانچه در مسیر فرودگاه دشت ناز دیدی، سلامم را عیان کن. (منبع: دامنه داراب کلا. اینجا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد