روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روایت مهندس عبدی از خاندان مرحوم آفاقی

پست 2422 : به قلم مهندس محمد عبدی 32 : «سلام بر تمامی کاربران عزیز دامنه خوان و عرض تبریک و تهنیت و شادباش در پیش بودن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت قائم آل محمد حضرت مهدی موعود (عج ) و دعا برای تعجیل در ظهور آن حضرت از درگاه باری تعالی و سلام بر شما کبلاقا ابراهیم عزیز که از سه جهت در حال معرفی روحانیون محل هستید و این به نظرم بسیار با ارزش است هم روحانی و شیخ معمّم و هم مکلّای ملّا غیر معمّم) و اکنون طلبه های جوان. اینها ارزش کار معرفی شما را همه جانبه و پربار می کند و دست مریزاد و خسته نباشید عرض می کنم .
خاندان آفاقی را سالیان سال است به نیکی و خوبی می شناسم از همکلاسی بودن با دریادار ناخدا عبدالرحیم آفاقی تا ابوی بزرگوارشان که روحانی همسفر حجج تمتع سال 1365 با پدرم بودند و بعدها اقا حاج رحمان و جناب آقامهدی و برخی برادران دیگرشان و بر همگان ارادت خاضعانه و خالصانه و خاطرات مگوی بسیاری دارم .
حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد که بخصوص در اواخر عمر شریفشان رابطه عاطفی محکمی یافته بودیم و حتی بر بالای منبر و پای آن عجیب مورد تفقّد و احترام مخصوص ایشان واقع شده بودم و این کار حضرت ایشان عرق شرم و افتادگی را برایم منجر می شد که بارها اکنون خدابیامرز نصیب روحشان می کنم و بر روانش درود می فرستم و بر حق طلبی و حق گوییشان و رک و صاف و بی پیرایه و بی آلایش سخنوری ایشان خاطرات زیادی دارم . خدایش بیامرزاد .
آقا مهدی را هم زیاد ارادت داریم و خدای را شاکرم که از نسل ایشان طلبه شدند و برای جناب شیخ حسن آفاقی آرزوی موفقیت بیشتر می کنم و با توجه علاقه ایشان به حقوق و قضا امیدوارم از جمله دفاع کنندگان حق و حقیقت باشند همچون پدربزرگ بزرگوارشان و ادامه دهنده راه پرصلابت و حق ایشان . موفق باشید دوستان

پاسخ دامنه : به نام خدا. سلام به مهندس. این وظیفه ی دامنه است و با همه ی انرژی  و اعتقاد و ارادت این پست ها را روانه می کنم. امید است مورد قبول افتد. از شما هم با اطلاعاتی که می افزایی ممنونم. حاج آقا آفاقی که بزرگ ما بودند و بر وی هم از سر اعتقاد و هم به تاکید مرحوم مادرمان احترام خاص می نهادیم و هر سال در بیتش به دیدارهای پُرنقل و خاطره اش می شتافتیم. (منبع: دامنه داراب کلا. اینجا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد