روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

پیام حجة الاسلام شیخ محمود رمضانی به دامنه

پست 2425 : به قلم حجة الاسلام شیخ محمود رمضانی دارابی : دامنه : به نام خدا. متن زیر پیام مودّت آمیز دوست فاضل و گرامی ام جناب حجة الاسلام آقای شیخ محمود رمضانی دارابی ست در باره ی پست 2398 اینجا که بر حسب وظیفه و عقیده و ارادت برای معرفی ایشان در دامنه نوشته و در تاریخ 30 اردیبهشت 13955 منتشر کرده بودم. ضمن سلام و سپاس و احترام به جناب آشیخ محمود بزرگوار، با هم می خوانیم:

«برادر ارجمند حاج ابراهیم طالبی دارابی با عرض سلام و ارادت محضر شریف حضرتعالی و تبریک به مناسبت نیمه شعبان ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الاعظم <عج>.

تشکر از لطف و محبت جنابعالی در خصوص مطالبی که در راستای سابقه ی تحصیل حوزوی اینجانب و خانواده اینجانب. برای شما دوست عزیز و فاضل ارجمند عمری با عزت در پناه ایزد منان مسئلت دارم. <موفق و موید باشید>»

پاسخ دامنه : به نام خدا. من هم به پیشگاه آن برادر گرامی و روحانی فاضل سلام دارم.  تبریکات مرا نیز برای این شب خجسته ی میلاد آقا امام زمن _عجّ_ پذیرا باشین. به هر حال خانواده ی مکرّمه ی شما از ناحیه ی مادری عموزاده ی ماست. و شما هم برای من خیلی قابل احترام و دوست داشتنی هستند. و روحیه ی گرم و صمیمانه و متواضعانه ی شما بر همگان آشناست. وظیفه ی دامنه بیشتر از اینهاست در حق بزرگواران روحانی که با هزاران سختی به این مرحله ی علمی و معنوی نائل آمدند. تا الگو و مبلغ رسای دین و آئین مان باشند. خدا حافظ تان و بسیار ممنونم از حضورتان. (منبع: دامنه داراب کلا. اینجا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد