روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

دیدگاه حجة الاسلام محمدجواد غلامی

پست 2423 : به قلم حجة الاسلام محمدجواد غلامی دارابی 10 : «سلام بر آقا ابراهیم عزیز و خستگی ناپذیر. و درود مخصوص به جناب حاج کل سید محمد شفیعی دارابی. از بارزترین صفات ایشان وفاداری به نظام و رهبری و دلدادگی و محبت و عشق به اهل بیت عصمت طهارت (علیهم السلام) است. (اشاره است به پست  2409 دامنه اینجا)
از پنجره دامنه به برادر بزرگوار ایشان، استاد بزرگوارم جناب حجه الاسلام والمسلمین دکتر سید حسین شفیعی دارابی، عرض ارادت و سلام می کنم و تقاضا می کنم در دامنه حضور پیدا کنید تا همواره شاهد نگاشته های محقّقانه و عالمانه شما باشیم. محمد جواد غلامی دارابی.»

پاسخ دامنه : به نام خدا. سلام صمیمانه ی من هم به شما دوست ارزشمند و فاضلم  جناب حجة الاسلام شیخ محمدجواد غلامی دارابی. ممنونم از تصدیق تان بر کمالات این مردِ مومن و انقلابی و خوش اخلاق محل که الحقّ، هم حاجی بافضلی ست و هم کربلایی بامعرفت و باعزّت. در ضمن، با اصولی که در باورهایم دارم، خستگی، را باید خسته کرد. انسان، ناخسته ترین موجود حضرت هستی بخش است. تشویق های تان بر روحیه بخشی دامنه موثر و نافع است. خدا نگه دارتان. (منبع: دامنه داراب کلا. اینجا)

حاج کل سیدمحمد شفیعی دارابی. و آقاخلیل درواری. دارابکلا. عکس ارسالی جناب رنگین کمان به تلگرام دامنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد