روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

در باره حجة الاسلام سیدمحمد شفیعی دارابی

پست 2433 : به قلم مهندس محمد عبدی 34 : «سلام بر دامنه خوانان فهیم و شما کبلاقا ابراهیم عزیز مدیر دامنه. از معرفی طلبه جوان جناب آقا سید محمد فرزند شایسته و برومند دوست دیرینم و همسفر حج پدرم جناب حاج سید تقی شفیعی دارابی مدّاح و ذاکر اهل بیت علیهم السلام واقع در پست 2431 اینجا به وجد آمدم و بسیار خوشحال . 
البته کودکی آقا سید محمد را کاملا می شناختم و سلام علیک داشتیم به مناسبتهای مختلفی و مواقع زیادی. اما اکنون ماشاءالله هزار ماشاءالله از دو نظر فربه شدند هم جسمانی رشید شدند و هم علمی برآمده و سربلند (با پوزش از مزاحی که کردم).
شناختم از پدر بزرگوار ایشان سالیان مدیدی است و ارادت زیاد منم با نوای آهنگهای سنتی خوانی بخصوص در محرم و انجام مراسم تشییع قوم بنی اسد به همراه مرحوم حاج حسینعلی رزاقی خدابیامرز و مشهدی اکبر در ذهن و فکرم نقش بسته است و برای بهره مندی ازین مراسم شان گاهی کیلومترها راه (زمانی که گرگان مزرعه نمونه ساکن بودم) می آمدم و حظّ معنوی وافری برده و غذای روح تناول کرده و می رفتم.
در هر حال هر فرزندی نتیجه و حاصل زحمات و مرارتهای یک عمر پدر و مادرش هست خواستم بیان دارم که از دامان چنین والدینی حتما فرزندی نیکو خصال سرباز حضرت ولی عصر (عج) تربیت و پرورش خواهد یافت تا نشان از پدر داشته باشد . موفقیت روزافزون ایشان و همه طلبه های حق طلب را از خداوند متعال مسئلت دارم 
این تقدیم بود به بارگاه آستان دوست که هرچه ازو آید نکوست. نخواستم خیلی وارد جزییات مورد اشاره شما شوم که اشکم سرازیر از بیان آن خاطرات آغاز دسته های تعزیه در ظهر عاشورا. من الله التوفیق.»

پاسخ دامنه : به نام خدا. سلام من هم به جناب مهندس که عشق تان به مراسم  عاشورا بر من کاملا" مسجّل است و پر از خاطره به همراه شادروان یوسف. ممنونم این طلبه ی سیّد خوب محل مان را با یادکردی از پدرشان و مراسم مذهبی محل، تحسین و تشویق نمودی. (منبع: دامنه داراب کلا. اینجا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد