روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

پیام دوم سیدمحمد شفیعی از مشهد مقدس به دامنه

پست 2436 : به قلم حجة الاسلام سیدمحمد شفیعی دارابی 2 : «بسم الله الرحمن الرحیم. سلام. آقای طالبی عزیز، شک نکنید این کار فرهنگی شما در دامنه مورد عنایت الطاف الهی قرار خواهد گرفت. آقای طالبی، از سایت دامنه به طور مفصل دیدن کردم، بسیار بسیار زیبا بود. دستتون درد نکند، خدا خیرتون بده. متشکرم.
دلم برای مقاله های دلنشین و متفکّرانه شما در شام غریبان تکیه دارابکلا تنگ شد. مقالاتی که شاید اثرش از منبر یک خطیب هم بیشتر اثرگذار شود. از شما خواهش دارم که این دو قدم فرهنگی (متن های شام غریبان محرم و مدیریت وبلاگ دامنه) را کما فی السّابق ادامه دهید. شما بحمدلله در این مسیر موفق و مورد تاییدات حضرت ولیعصر (عج) قرار خواهید گرفت، آمین یا رب العالمین.»

پاسخ دامنه : به نام خدا. سلام من هم برای بار سوم به شما جناب حجة الاسلام آقا  سیدمحمد شفیعی دارابی دوست خوش سیرت و طلبه ی متدیّنِ بانزاکت. آنچه در سخن شما و بهتر است بگویم از قلب شما به حروف الفبای متن درآمده است؛ نشان لطف و درک بلند آن دوست مقیم جوار قدسی مشهد مقدس است. دعایم کن در حُرم حَرم آقا علی بن موسی الرّضا _علیهما السّلام_ که ما شیعیان آنجا را مرکز عشق به عترت می دانیم. به توصیه ی قلب پاک شما در دو مورد شام غریبان و مدیریت وبلاگ حتما جواب مثبت می دهم. که این هر دو راه را ادامه خواهم داد. من هم ازت می طلبم فرزند نونهال خود سیدصدرا را در آینده حتما طلبه کنید. این هم درخواست اکید دامنه از شما. خدا  حافظ. (منبع: دامنه داراب کلا. اینجا)

این هم سیدصدرا شفیعی دارابی ست. فرزند نونهال حجة الاسلام آقاسیدمحمد شفیعی دارابی. متولد 24 دی 1394. مشهد مقدس. ان شاء الله طلبۀ آیندۀ دارابکلا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد