روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

در باره حاج احمد آهنگر دارابی

پست 2464 : به قلم مهندس محمد عبدی 37 : «سلام و درود خدا بر شما کبلاقا ابراهیم طالبی دارابی عزیز. وقتی پست مطلب معرفی حناب حاج احمد عزیز مداح و ذاکر اهل بیت (ع) (پست 2458 اینجا ) را خواندم به وجد آمده و گوشه ای از دلتنگیم التیام یافت .

بیش از بیست سال است که ایشان را شناخته و با معرفی مرحوم آقا یوسف خدابیامرزمان دیده و دل در چنبره دوستی نهاده و عشق و حب وافر وعلقه موددت در نهاد دلمان نگاشته شد و معشوق وار هر سال در انتظار تعطیلات و بعد دهه محرم و دیدار و نشست دوستانه صدای دلنشین همراه با اشعار با مضامین بسیار بالا بخصوص در مورد مصائب بی بی زینب سلام الله علیها و سینه زنان لخت مردان درون تکیه تاریک بالا خاطره انگیز ترین و دوست داشتنی ترین لحظات زندگیم را رقم زده اند که طنین مخصوص نوای حاج احمد عزیز و دل گویه های آرام و دلنشینش قطرات اشک را گرد و نم نم پرورش داده و بر گونه هر اهل دلی لغزان می کند و منم در طول سال هر وقت گوش جان می سپارم حال عزایم می آید و منقلب و منغلب می گردم.
نوای آهنگ زنجیر زنی خوانی ایشان هم بسیار عالی و دلنواز و گوش نواز است و هر شنونده ای را به اعماق مصائب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برده و دل را تسلا و التیام روحی می بخشد و این خود کار بزرگ فرهنگی خدادی هر ساله اوست که حظ معنوی آن بی نهایت است و بارها و بارها دعاگوی او بوده و هستم . 
حاج احمد مرد حق طلب حق گو و با خصایل انسانی والا و متین و همیشه در برخوردهایمان بسیار آرام و آرامش بخش بوده اند و میزان خلوص و افتادگی در برخورد و عدم تکبر و افاده در طبع شان مبرهن و بارز است و بزرگی و خوی و خصال بزرگ اندیشی ایشان از خصال نیکو و قابل بیان ایشان است .و بقیه را خود فرمودی. موفقیت روز افزون ایشان و دیگر دوستان را همیشه آرزومندم.» (منبع: دامنه داراب کلا. اینجا)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد