روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

پاسخ حجة الاسلام شیخ مالک به دامنه

پست 2584 : به قلم حجة الاسلام شیخ مالک رجبی دارابی 89 :




«بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین و هو خیرالنّاصرین. سلام علیکم برادر ارزشمند جناب آقا ابراهیم بزرگ و با حوصله و صبور . شما نویسنده متبحّر و خلّاق هستی و با این نوشته هایت که تبلیغ و تجلیل از این جانب داشتید و عکسهای مختلف حقیر را به تصویر کشیدید جدّاً ما را به اندازه کافی شرمنده ی اخلاق خودتان قراردادید . که بنده مشمول این همه وصف و توصیف حضرت عالی نبودم و اصلا خبر نداشتم یک چنین برنامه ایی برایم دارید.


در هر صورت بنده با زبان اَلکَن و نوشته های ناقصم در جواب دِهی نسبت به شما حق مطلب را ادا نکردم. امیدوارم در محضر ذات اَقدسِ اِله و در محضر معصومین علیهم السلام ماجور و محفوظ باشید. ارادتمند شما مالک رجبی دارابی. ۱۳۹۵/۳/۱۵»


پاسخ دامنه : به نام خدا. سلام من هم به شما دوست روحانی و نویسنده ام جناب حجة الاسلام شیخ مالک رجبی دارابی. شاگرد همه ی روحانیون معزّز و بزرگوار دارابکلا در جای جای ایران هستم. بله، معمولا" دامنه هیچ گاه پست های آینده و روز بعد خود را به هیچ کس نمی گوید. مثلا" فردا طبق لیست دفتر مطالعاتی ام نوبت معرفی یک روحانی دیگر است ولی کسی خبر از این که کیست ندارد.


من شما را آنچه بوده اید نوشته ام نه آنچه باید باشی. این جمله ام یعنی در واقع خواستم بگویم در وجود شما این مُحسُنات را دیده و لمس نموده ام. ممنونم که پست شرح حال خود را مورد مطالعه قرار داده اید. یقین بدان نوشتن پست های معرفی روحانیون گرامی و بافضیلت و گرانقدر دارابکلا -که بحمدلله همگی مفاخر و گنجینه ها و نعمت های این روستای متدیّن و مؤمن اند_ لذیذترین ساعات زندگی مطالعاتی و نوشتاری ام است.


ان شاء الله ذخیره ی آخرتم گردد و عشقم برای همیشه روحانیت وارسته ی مبارز انقلابی بوده و هست و خواهد بود و با منهاییون در هر باور و دسته ای مرزبندی عقیدتی و سیاسی داشته و دارم و خواهم داشت. بعون الله تعالی(دامنه دارابکلا)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد