روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

شیخ مالک از نظر حاج میرزاعلی چلوئی

پست 2589 : به قلم میرزاعلی چلوئی دارابی 12




«به نام خدا .سلام دلی بنده به خدمت جناب دامنه و همچنین حجة الاسلام حاج اقا شیخ مالک رجبی بزرگوار. جناب دامنه، بنده با شناختی که از آقای رجبی دارم مطالب نگاشته شده تان واقع در پست 2582 اینجا، را قلبا" تایید میکنم. نکته قابل تامّل اینکه، بنده هیچ وقت ایشان را بیکار ندیدم. در کارشان بسیار جدی اند و همیشه اهل مطالعه و نکته برداری. واجبات را به نحو احسن اجرا نموده . اهل حلال و حرام. در کوچکترین فرصت پیش آمده به همه ی فامیل ها سر میزنند. در اندک حضور خود در محل، همیشه نماز جماعت اقامه مینماید و مهمتر از همه انقلابی و ولیتمدار هستند . بنده نیز برای این جناب و خانواده محترمشان آرزوی صحت و سلامتی وتوفیق روز افزون دارم .با سپاس فراوان.»



پاسخ دامنه : به نام خدا. اول من هم به سلام دلی تان جناب حاج میرزاعلی چلوئی دارابی،  دلآویزانه می گویم: علیکم السّلام و رحمة الله. می دانیم همیشه انسان ها، از طریق دل های صاف شان، به هم مرتبط می شوند و برای هم می مانند. و این از تدابیر حکمت الهی ست. پس درود بر دل تو، که سلامی دلی می آفریند.


دوم اما بر نکته ی پرشور و شعورت هیجان آمده امم که در وصف جناب حجة الاسلام شیخ مالک بزرگوار و دوست داشتنی، نکته هایی بسیار شنیدنی و خصوصا" این نکته را بر ما _علاقمندانِ روحانیتِ وارسته ی آگاه_  آفتابی نمودی و نوشتی:

«بنده هیچ وقت ایشان را بیکار ندیدم. در کارشان بسیار جدی اند و همیشه اهل مطالعه و نکته برداری


و این حالات که آوردی اوجِ خصال یک روحانی ست و من بسیار شادمان گردیده ام از این گواهی عینی تان. ممنونم ازتان.


(دامنه دارابکلا)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد