روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

حجة الاسلام سیدعلیرضا صبّاغ دارابی

به قلم    دامنه


به نام خدا. امروز 16 خرداد 1395 در سلسله مباحث معرفی روحانیت دارابکلا به معرفی این روحانی بزرگوار و ارجمند _که از سادات محترم محل مان است_ می پردازم: یعنی جناب حجة الاسلام سید علیرضا صبّاغ دارابی، فرزند جناب سیدابوالفضل صباّاغ دارابی و به عبارتی نوه ی جناب حاج سیداسماعیل صبّاغ دارابی.


ایشان در سال 1387  وارد حوزۀ علمیۀ قم شدند و این هجرت از وطن _که در تکامل انسان از شاخص ها و متغیّرهای اساسی ست_ در این طلبه ی جوان و پویا و پراستعداد نیز اثر گذاشته است و راه و پویه ی کمالات را وجه همّت خویش قرار داده اند و می خواهند به فضیلت ها و معنویات متعالی تر برسند.



جناب سیدعلیرضا صبّاغ دارابی برای این مسیر، در مدرسه ی شهید محراب آیه الله محمد صدوقی مشغول به تحصیل شدند و با طی کردن مراحل سخت و شیرین طلبگی و گذر از دوره های خاص مُبتدی، حالا به گام های پختگی رسیده اند و الآن به لطف خداوند متعال در پایه ی 7 حوزه در همین مدرسه ی مشهور و بابرنامه ی قم، اشتغال به تحصیل دارند.


ایشان به به دلیل اهتمام به اهمیتِ امر دعوت در دین اسلام و هدایت های مردم در امور شرعی و دینی و روشنگری های اجتماعی به مساله ی باارزش منبر و تبلیغ توجه دارند و بارها به عنوان مبلغ  فعالیت کرده اند.


برای این روحانی جوان، خوش سیما، متین و باوقار و متمرکز در درس و بحث و تبلیغ، آرزوی پیشرفت و طی مراحل عالیه دارم تا به عنوان یک عالم خوب و مردمی برای اسلام و ایران خادم بمانند و مردم به ایشان رجوعی اعتقادی داشته باشند. من با عشق و احترام به این راه، به همه ی خویشاوندان نسبی و سببی جناب حجة الاسلام سید علیرضا صبّاغ دارابی، وجود پربرکت ایشان را تبریک می گویم. با تمنای دعا. خدا حافظ شما. (دامنه دارابکلا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد