روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

مراسم بیت حجة الاسلام آقاشفیع شفیعی دارابی

به نام خدا. در سی و ششمین قسمت سلسه نوشتارهای خاطرات من باید بگویم امشب جمعه 8 مرداد 1395 در حالی که تنها بودم و خانواده ام به مسافرت رفت، من برای عزاداری شهادت امام صادق _علیه السّلام_ در بیت شریف پسر عمّه ی گرانقدرم دعوت بودم.


از این رو ابتدا پیش از اذان مغرب به زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها شتافتم و به نیابت زیارت کردم و ادای احترام نمودم. سه عکس از محیط زیبای شبانه ی بیرون حرم انداختم. و آنگاه قدم زنان به بیت ایشان در خیابان تاریخی چهارمردان قم، رهسپار شدم و در مراسم روضه و عزاداری و دور هم بودن دینی شرکت نمودم و شام هم به برکت سخاوت ایشان و خانواده ی مکرّمه ی شان، تناول کردم.


و نیز بهتر آن دیدم تا با گوشی ام 12 تصویر هم بندازم. و این شمّه ای ست از این زیارتم در حرم و شرکت در محفل عُلمایی بیت پسر عمه ی فاضلم جناب حجة الاسلام والمسلمین حاج سیدجواد شفیعی دارابی مشهور به آقاشفیع که ارائه می گردد:




بیت پسر عمه ام آقاشفیع . دامنه و آقاشفیع. 8 مرداد 1395. عکاس: مهندس رحیمی داماد ایشان



نمای غربی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها. مسجد اعظم و صحن امام جواد (ع) و تونل بزرگراه رودخانه. جمعه شب، 8 مرداد 1395. عکاس: دامنه. بقیه در اینجا .


(دامنه دارابکلا)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد