روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

در بارۀ حجة الاسلام محمدجواد غلامی

به قلم سید ابراهیم موسوی دارابی 10


پست 3126 : «به نام خدا سلام به جناب آقای طالبی (دامنه) تشکر و قدردانی از مطالب  زیبای جناب حجة الاسلام محمد جواد غلامی. سلام و عرض ادب به جناب حجة الاسلام آقای غلامی ، و بداند ارادت  همچنان پا برجاست .  مطالب تخصصی و پرباری در خصوص (هنر و زیبایی) و (هنر در قرآن) نوشته اید و  پنجره ای نو بر روی فکر و نگاه خوانندگان گشوده ای. به دلیل نداشتن تخصص بنده ، در مواردی که به آن پرداختید ، نخواستم به آن به پردازم و فقط خواندم و بهره بردم .


در تایید فرمایشات حضرت عالی ؛ از دیدگاه بنده ( زیبایی و هنر زیبایی ، زیبایی مادی و معنوی) نسبی ست  و حقیقت زیبایی فقط از آن خداست و انسان ها با توجه به فطرتی که در نهان دارند و نیز شاکله ی وجودی خود و ذوقی که به خرج می دهند ادراک از زیبایی پیدا می کنند . و هر کس از دیدگاه خودش تعبیر متفاوتی از زیبایی دارد. بیشتر به آن نمی پردازم ، چون در این زمینه تخصص ندارم و فقط نظر خودم را بیان داشتم.


جناب آقای طالبی ، زمان آشنایی بنده با جناب حجة الاسلام آقای غلامی بر می گرده به سال های خیلی دور. از آنجایی که پسر عموی بنده (مرحوم مغفور شادروان سید احمد موسوی دارابی) با ایشان دوستی و رفاقتی نزدیک داشتند و من هم  که همیشه و همه جا با ایشان بودم افتخار آشنایی با ایشان نصیبم شد تا بتوانم از روحیات و شخصیت آرام و متواضع ایشان درس زندگی بیاموزم و از استقلال فکری و بینش مستقلانه ایشان بهره مند گردم از جناب حجة الاسلام محمد جواد غلامی آن روحانی جوان  ، خوش ذوق  و خوش آتیه با استقلال فکری و فرا جناحی دیارم دارابکلا آرزوی موفقیت روز افزون در کار و زندگی و خانواده شان را دارم. تا دیداری دیگر...»



سید ابراهیم موسوی دارابی در صحنه ی زیبا از یال غربی دارابکلا


(دامنه دارابکلا)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد