روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

پاسخ شیخ محمدجواد غلامی به سید ابراهیم موسوی

به قلم حجة الاسلام  محمدجواد غلامی


پست 3133 : «به نام خالق بی همتا. آقا ابراهیم سلام، از این که سلسله بحث هنر و زیبایی با اقبال برخی دوستان مواجه شده است مایه مسرّت است، از جناب عالی به جهت مساعی و نشر این پست ممنونم.  از حُسن نظر دوست عزیزم جناب سید ابراهیم موسوی دارابی (واقع در پست 3126 اینجا) سپاسگزاری می کنم.


 یاد و خاطره مرحوم سید احمد موسوی را گرامی می دارم، نیز هفتمین روز در گذشت جوان پاک و مظلوم مرحوم اقا وحید آهنگر دارابی را به خانواده داغدارش تسلیت می گویم.»


پاسخ دامنه : به نام خدا. من هم مثل جناب سید ابراهیم موسوی دارابی از سلسله نوشته های شما در دامنه، بهره می برم و مطالب آن را با دقّت مطالعه می کنم و اتفاقا" اولین خواننده ی متن های دامنه نویسان، خود دامنه است. از عکسی هم که ارسال کرده ای از صحنه ی زیبایش، دچار انبساط شدم.


حسّ من همیشه نسبت به طبیعت و زیبایی ها قوی و حیّ و نوست. در همین عکس به ثبت دوربین شما، من جادّه ی بالامحله را با گنید تکیه ی دارابکلا مساوق می کنم و با آن به رؤیاها به ابرها می رسم و بر گنید دوّار و مینای خدای رحمان، عشق می ورزم که اساسا" من انسانی انیس و عاشقم.


از شما دوست فاضلم جناب غلامی و از جناب آقای سید ابراهیم موسوی دارابی _که نویسنده ای توانا با افکاری رشدیافته و فردی متین است_ بسیار ممنونم.



دارابکلای نَم نَم بارانی در روز دوشنبه 11 مرداد 1395 از زاویه ی بالامحله. ارسالی جناب حجة الاسلام محمدجواد غلامی


(دامنه دارابکلا)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد