روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

پاسخ شیخ مالک به رنگین کمان

پست 2282 : به قلم حجت الاسلام شیخ مالک رجبی دارابی 66 : «بسم الله الرحمن الرحیم وبه نستعین: سلام علیکم. جناب آقای رمضانی خداقوت. یکمی دندان روی جگر می گذاشتی، صبر و صبوری میکردی، تفکر میکردی بعد قضاوت می کردی، بهتر بود. (اشاره به پست 2281 نوشته حاج حسین). چون حرفهایی که جهت اعتراض به روحانیت بارکردی وارد نیست. چرا که اعتراض شما عمومیت و شمولیت داشت. مثل اینکه خواب اندر خواب بودی.
بنده در تابستانها از سال 84 تا 90 برای تمام مقاطع دانش آموزی دارابکلا کلاس داشتم از ابتدایی تا دبیرستان و در فواصل زمانی برای دانشجویانی که در آن زمان دانشجو بودند شبها برنامه داشتیم اعم از دختران ،پسران. عددشان تا به 150میرسید.
تمام برنامه ها درمسجد پایین محله بود. در روز تا 6 کلاس برقرارمیشد. و متون درسی معارف، احکام، تاریخ، عقائد، اردو و غیره. خیلی برنامه داشتیم و موفق هم بودیم. مورد حمایت کسی قرار نگرفتیم .خودمان دست تنها بودیم. ولی عنایت امام زمان علیه السلام را لمس می کردیم .این دفاعِ کمی از خودم بود. بقیه ی علما و روحانیت اگر اعتراض شما را ببینند و حال داشته باشند جواب میدهند و از خودشان دفاع می کنند.
در آخر بگویم شما تکلیف خودت را انجام ندادی. چون از طریق تبلیغات چندرسانه ایی آموزه های دینی برایت ارسال شد نشر ندادی .بااینکه خودت در پیامت آوردی .بفرست نشر میدهیم. امر و فرمایش دیگری داریددرخدمتم. یاعلی مدد 21/2/1395 برابر با 3 شعبان المعظم 1437هجری قمری. قم.» (منبع: دامنه داراب کلا. اینجا)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد