روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

حجة الاسلام شیخ مهدی رمضانی از نظر مهندس محمد عبدی

پست 2258 : به قلم مهندس محمد عبدی 19 : سلام بر کبلاقا ابراهیم عزیز و دیگر دوستان و کاربران ارجمند دامنه. عرض تهنیت و تبریک در پیش بودن ایام ولادت ها از سالار و سرور جوانان اهل بهشت و سید الشهدا تا علمدار کربلا.
امروز هم مطابق روزهای دیگر با مطالعه دامنه دو پست مطلب بیشتر از بقیه توجه ام را جلب نمود و حظّ معنوی و بهره کافی و وافی بردم و چند تبارک الله و احسن الله نثارت کردم.
ابتدا پست 2249 زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله و تصویر سازی و دلربایی و یاد  بزرگان و مرهم نهادن بر زخم بی کینه دلمان و فرستادن صلوات و فاتحه نثار علمای اعلام و شهدای انقلاب و بعد آرزوی کینه شویی و حفظ وحدت کلمه و برطرف شدن کدورتها در سایه رحمت و رافت اسلامی و برداشتن ممنوعیت ها و حصرها و ... .
در هر حال ازین صفای معنوی بوجود آمده امید قبولی زیاراتت داشته و سپس دست مریزاد و سپاس خالصانه و نیز از دیدار بوجود آمده و خرسندی طرفین با جناب حجت الاسلام شیخ مالک رجبی هم مشعوف شدیم. انشاءالله کربلا و نجف همدیگر را ببینید و ...
در ثانی از معرفی شیخ عزیز ما حجت الاسلام شیخ مهدی رمضانی، ابنِ محمود هم خیلی خیلی خرسند شدم در پست 2257 و ایشان از همکلاسی های دوران مدرسه  مان هستند و خاطرات کودکی ما و آن دوران درس و مشق مدرسه دو باره برایمان زنده شد و بخصوص ایشان مردی است از تبار زحمت و مرارت و بسیار کوشا و خوش فکر و بسیار صمیمی با دوستان و بسیار خوش اخلاق و... . بارها و بارها پیغام و پسغام کردند تا همدیگر را زیارت کنیم اما متاسفانه این مهم اتفاق نیفتاد تا امروز صبح که از طریق دامنه زیارتشان کردم و خیلی به وجد آمدم 
البته ایشان چند سالی در روستای سیکا زادگاه مادری و اجدادی مادری ما روحانی واعظ ماه رمضان و دهه محرم بودند و خاطرات زیادی از دانش و علم و بیان و اخلاق نیکوی او را بستگان به سوغات برایمان بازگو کردند. 
در هر حال با تمام وجود خوشحال شدم که دوست دیرین و همکلاسی و یار دبستانی ما اکنون شخصیتی حوزوی برجسته ای شدند و دارای مراتب علمی.»

پاسخ دامنه : به نام خدا؛ برقرارکننده ی محبّت میان دل ها. سلام مهندس فرهیخته  جناب محمد عبدی سنه کوهی. از سه جهت خرسندم: یکم بر شرح حال زندگی جناب حجة الاسلام شیخ مهدی رمضانی دارابی اطلاعات قشنگی افزودی. همین موجب افزایش دوستی ها می گردد و رابطه های فکری را تعمیق می بخشد. دوم برای جناب حجة الاسلام شیخ مالک رجبی و دامنه دعایی دلنشین یعنی زیارت کربلا و نجف طلبیدی و سوم هم بایت پست 2249 که دیروز دامنه به نیابت شما و همه ی دامنه خوانان متدیّن به حرم شتافت و آن خاطره گونه را برای تقویت مفهوم زیارات نگاشت. ممنونم و سپاس. (منبع: دامنه داراب کلا. اینجا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد