روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

درخواست صمیمانه حجة الاسلام شیخ مالک از دامنه

پست 2727 : به قلم حجة الاسلام شیخ مالک رجبی دارابی 100 سلام علیکم بسم الله الرحمن الرحیمباعرض سلام و ارادت مجدد خدمت برادر ارجمند جناب آقا ابراهیم طالبی مدیر وبلاک دامنه از اینکه پی در پی مصدع اوقات حضرت عالی می شوم . 




شرمنده اخلاق خوب شما هستم . چون جناب عالی در نشر معارف دین فعالیت داری . ما هم
در کنار شما جهت اداء تکلیف گفتیم سهمی داشته باشیم ۰ تشویقها و تعریفها ی مکرر
شما باعث می شد تا در وبلاک دامنه بیشتر قلم 
بزنم هر چند بنده یک طلبه ناچیز هستم ولی هر
وقت مطالب ارسال می کردم می گفتم نظر بده اگر خوب است یا نه به تلگرام من خصوصی بمن 
بگو تا اصلاح شود شما هم با سعه صدر و با صبر
و حوصله کمال همکاری نسبت به اینجانب 
داشتید از این بابت خیلی از شما تقدیر و تشکر می کنم و در این شب جمعه از خداوند تبارک و تعالی برای والدین جناب عالی طلب رحمت و مغفرت مسئلت دارم .


از طرفی سر گذشت شما را  (در سلسه پست های «آنچه بر دامنه گذشت» اینجا) مطالعه کردم شما را بعنوان یک شخصیت تحصیل کرده عالی و پرمطالعه و بسیجی در خط امام و رهبری و جانباز ، ولایتی ، مومن ، مدرس دانشگاه و صفات خوب
دیگر ...می دانم که اطاله کلام نمی کنم .و زیاد دور نشوم از اصل کلام و لُبِّ کلام و آن اینستکه دیروز و امروز ازطریق تلفنی و تلگرام چند نفر از بزرگان
برای اینجانب مطالبی ارسال کردند و بیان داشتند
که به جناب عالی اعلام کنم مباحث شخصیت برجسته و مشهور آخوند خراسانی رحمت الله علیه را جمع کن و قطع نمائید و دیگر ادامه ندهید اگر نظر دارید همین امروز و فردا بقیه 
دلائلشان راخیلی خلاصه بنویسید نظر بدهید. 


چون بحث تنش زا و گمراه کننده برای افراد ی که
بی اطلاع از مبانی آخوند خراسانی هستند و اگر ادامه داده شود تا عید فطر ویا ادامه 
پیدا کند تا چند روز دیگر خیلی ضرر دارد برای خوانندگانی که اطلاعات کافی و وافی ندارند از بحث حکومت
و و لایت فقیه . و شاید مثل من بد برداشت کنند و یا خطا برداشت کنند که شما می خواهید بفرمائید جامعه و یا کشور بنابر نوشته های 
آخوند خراسانی بدون فقیه حکومت شود که زود قضاوت کردم وپیش داوری کردم . کما اینکه شخصی در تلگرام من آورده ما تخصص به بحث نداریم . داریم از این بحث گیج و گمراه میشیم چکار کنیم حرف امام و رهبر و عده ایی
از بزرگان دین را که موافق حکومت آخوندی هستند قبول کنیم و یا حرف آخوند خراسانی
رح که مخالف است ؟


جواب داد م جناب اقا ابراهیم نظرشان را عید فطر میدهند و....... ولی در هر صورت آن بزرگان در تلگرام من آوردند ما از این بحث خیلی ناراحت هستیم و بوی جدایی دین از سیاست و روحانیت و حکومت و بوی جدایی از دیدگاه امام و رهبری می دهد صِرفاً جهت انتقال پیام یکعده از بزرگان بود که به سمع و نظر جناب عالی رساندم . امید وارم کدر نشده باشید . زیاد تصد یع اوقات نکنم . در همه مراحل زندگی موفق باشید . خیلی ممنون 
ارادتمند شما مالک رجبی دارابی 
شب یازدهم ماه رمضان ۱۴۳۷ ه ق دارابکلاء»


پاسخ دامنه : با سلامی شائقانه و با خرسندی صمیمانه  جوابم در پست جداگانه. (دامنه دارابکلا)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد