روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

روحانیت داراب‌کلا

شرح حال و موضوعات مرتبط ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

تشکر حجت الاسلام شفیعی مازندرانی از دامنه

به قلم حجت الاسلام شفیعی مازندرانی 23 : توضیح دامنه. دو متن کوتاه و دلنوازانه ی زیر تشکر جناب حجة الاسلام والمسلمین استاد شفیعی مازندرانی ست از انتشار دو پست 1465 به قلم تنسر و 1471 به قلم دامنه و کامنت سیدعلی اصغر در باره ی ایشان. ضمن سلام و ارادت و سپاس، متن ارسالی شان را می خوانیم:



متن اول


«جناب آقا حاج ابراهیم سلام علیکم. با طلبه نوازی خود بنده را شرمنده کردید که از کرامت باطنی ات حکایت دارد. و نیز از برادرم حاج آقا سید علی اصغر شفیعی عزیز و همچنین از جناب " تنسر" با لطف و مرحمتشان در پست 1465 . آری، مومن همه را بسانِ خود می بیند. از اینکه این حقیر را مشمول دعای خیر خود دارید، متشکرم.»


متن دوم


«جناب حاج آقا ابرهیم عزیز مدیر معزّز وبلاگ دامنه معارف دارابکلا. سلام علیکم. در تشکر دیشب مصرعی در حق شما نوشتم بهتر آن است مصرع بعدی آن را بنویسم:


مومن همه را بسان خود میبیند

از گلشن جان خویش گل می چیند


این خصلت حق پسندان مرد خداست

در کشتی حُسن ظن، حق بنشیند


از اینکه توفیق خلق این رباعی را فراهم آورده اید. متشکرم.»


پاسخ دامنه : به نام خدا. سلام دامنه هم به شما روحانی فاضل و نویسنده ی پرتلاش و استاد ارزشمند حوزه و دانشگاه و از مفاخر حوزوی و دینی دارابکلا. ما شاگردی از شاگردان شما هستیم در مکتب اسلام و معارف حقّه. از چشمه ی جوشان خویش ما را سیراب کنید مانند همیشه. از تأییدات و مرحمت بی نظیرتان به دامنه و وبلاگ دامنه این هدیه نصیب مان شد که راه را باز نیز مُصرّانه تر و استوارتر بپیماییم. ممنونم و طالب دعای همیشگی تانیم. (دامنه دارابکلا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد